Teknisk support / standard SLA
Teknisk support / standard SLA
Tilbud afgivet af Webkonsulenterne inkluderer altid – med mindre andet er aftalt – ½ års fuld teknisk support til projektet, hvorved eventuelle fejl og mangler i alt, som
vi har sat op (og som er med i tilbuddet), udbedres af os uden beregning i den periode.
vi har sat op (og som er med i tilbuddet), udbedres af os uden beregning i den periode.
Alt teknisk support efter omtalte periode, er ikke omfattet af aftalen. Ligeledes er fejl, som følge af ekstern administration hos kunden (som vi ikke har godkendt), fejl som følge fra 3. parts software-opdateringer (som kunden selv har installeret / opgraderet uden vores rådgivning inden) og lignende situationer, heller ikke omfattet af aftalen – også selvom det sker inden for det ½ år.
Kunden kan dog altid rådføre sig hos os, før noget nyt bliver installeret / opgraderet af kunden eller andre, som assisterer kunden. Det, som ikke er omfattet af aftalen, betales som almindelig konsulentbistand, hvilket er 650 kr per time, idet vi runder op til nærmeste kvarter.
Support
Vi kan alle hverdage kontaktes mellem 09:00 – 16:00 via telefon + mail. Uden for den tid samt i weekenderne og på helligdage kan vi kun kontaktes per mail med mindre andet er aftalt. Akutte ting, som sker uden for vores åbningstid, sendes til [email protected], hvor vi er 5 medarbejdere, som læser posten løbende og håndterer opgaverne, og ringer eller
skriver tilbage til kunderne.
skriver tilbage til kunderne.
Backup
2 total-backups hver dag (en om natten til en fjern-lokation og en om dagen til backup-servere i samme serverrum som serveren). Fjern-backupen bevarer data’en ved “force majeure” agtige tilfælde og den lokale backup sikrer lynhurtig genskabelse. Kunden har adgang til alt backup-data (både lokalt og fjern), og kan selv med stor lethed genskabe, hvis det ønskes
Retablering af webshop data
Inden for normalvis 1-2 timer fra kontakt til genoptaget drift ved total-nedbrud og hurtigere ved mindre nedbrud
Ekstern overvågning (nedetid)
Vi og kunden modtager sms+email
Sikkerhed
Firewall, malware-scan af dit site, antispam på email-adresser, SSL certifikat til dit domæne
Opdatering
Kvartalvist inkl. backup og test
Kontakt måde
Telefon, email, skype og webform
Responstid
Under 30 minutter